Centrum Sony Ericsson - forum SE K700i, darmowe loga, dzwonki na komórke, motywy, tapety, aplikacje i gry Java| Strony branżowe: tonershop.pl, tusze, folie do faksów



   
 
Centrum Sony Ericsson  Strona Główna

 Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
Heyah wymiata . NOWY PAKIET .
Autor Wiadomość
~Vanquish
Friend



Wiek: 27
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 528
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 6 Maj 2006, 10:06   Heyah wymiata . NOWY PAKIET .

Za 5.50zł masz ;
0.5gr za SMS ---- 1500 SMS
22gr za MINUTE ---- 25minut

http://heyah.pl/magicznepakiety

Ps Fajna jest reklama w Tv .
 
 
Google 

Wysłany:    Reklama Google





 
 
 
szachol
[Usunięty]

Wysłany: 6 Maj 2006, 10:11   

Zapowiada się kolejna obnizka cen :D teraz pozostaje czegac na odpowiedz konkurencji :)
 
 
matiz91
V.I.P.



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 89
Skąd: Z kosmosu
Wysłany: 22 Czerwiec 2006, 11:58   

Ja to sobie włączyłem... SUPER
Zobaczymy co na to konkurencja :D

Chodzi ten pakiet nawet wtedy gdy skończy nam się wychodzące rozmowy
Wtedy jak się doładuje konto to dalej jest ten pakiet :D
On trwa do póki się nie skończy :)
_________________
.:::IMPERATOR:::.
 
 
slimaczek
User


Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 5
Wysłany: 15 Listopad 2006, 16:05   

@up
Kończy się to 31 stycznia 2007 roku, wiec jeszcze jest duzo czasu ;P

To juz chyba nie pierwsze takie cos (w wakacje byla podobna usluga). Szkoda tylko ze to jest tylko do dzwonienia/smsow do sieci Heyah ;/
 
     
Palemo
User


Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 5
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 15 Listopad 2006, 18:11   

Wszystko zarabiste, zawsze uzywalem Heyi ale teraz to juz wogole XD
 
     
yelonek
User


Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 10
Wysłany: 15 Listopad 2006, 21:38   

no fakt ale to chyba tylko przez tydzien dziala:p
 
     
Sayonara
User


Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 6
Wysłany: 24 Listopad 2006, 11:51   

Od czasu kiedy mam komórkę jestem w sieci Heyah i uważam, że mają korzystne oferty i promocje. No, może tylko ta promocja "0 gr do wszystkich sieci" jest niezbyt fajna, bo wpłacasz im 5 zł i przez tydzień możesz wysyłać smsy do wszystkich sieci "za darmo". Wolę pakiet 1500 smsów i chyba 25 minut. Heyah is cool!
 
     
DJTrancevibe
User


Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 4
Ostrzeżeń:
 12/3/6
Wysłany: 27 Listopad 2006, 12:19   

Teraz Heyah ma nową promocje.

Podwajają doładowanie.
 
     
eM
User


Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 4
Ostrzeżeń:
 8/3/6
Wysłany: 27 Listopad 2006, 17:29   

heyah jest gites!!! :grin:
 
     
Horn
User


Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 5
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 27 Listopad 2006, 18:28   

no i jeszcze teraz te pakiety darmowy smsow za 5zl ;d
 
     
skeeter1
User


Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 7
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 1 Grudzień 2006, 17:37   

RACJA RACJA HEYAH RZĄDZI!!!
 
     
centratek
User


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 5
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2 Grudzień 2006, 19:09   

teraz jeszcze esy za 0 gr do wszystkich:)
 
     
Rogge
User


Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 4
Ostrzeżeń:
 8/3/6
Wysłany: 3 Grudzień 2006, 20:53   

Pakiety mają najlepsze [;
 
     
pankrulig
User


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 4
Ostrzeżeń:
 12/3/6
Wysłany: 4 Grudzień 2006, 20:45   

mam heyah i jestem zadowolony :) siec jest the best :)
 
     
Zgrywus
User


Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 7
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 6 Grudzień 2006, 13:05   

ja mam w Erze na abonament i prepaid Tak Tak i sobie chwale ;) Ogolnie Era wymiata ;)

Pozdrawiam Zgrywus
 
     
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Nieoficjalny support phpBB2 by Przemo

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 11

Centrum Sony Ericsson cse24.net - darmowe komponenty, loga, dzwonki, motywy, tapety, aplikacje i gry Java na komórkę

Inne strony:

Wkłady kominkowe, kominki, piece kominkowe wolno-stojšce, akcesoria do kominków

Katalog artykułów, web-news24.eu , artykuły reklamowe, Jacquet-Polska.pl, Aktualnosci-24.pl, artykuły tematyczne ukcs.pl.

Forum GSM, dzwonki, telefony.
Darmowe pozycjonowanie - najskuteczniejszy system Linkme.pl