Centrum Sony Ericsson - forum SE K700i, darmowe loga, dzwonki na komórke, motywy, tapety, aplikacje i gry Java| Strony branżowe: tonershop.pl, tusze, folie do faksów



   
 
Centrum Sony Ericsson  Strona Główna

 Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawe aukcje z allegro
Autor Wiadomość
@Merolix
Administrator



Wiek: 27
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 463
Wysłany: 23 Kwiecień 2006, 20:54   Ciekawe aukcje z allegro

Znalazłeś na allegro jakąś ciekawą, wartą uwagi aukcję ? Napisz o tym tutaj !

Aukcja niekoniecznie musi dotyczyć jakiegoś przedmiot związanego z komórkami, GSM, itp. Każda aukcja dozwolona.
Możecie tutaj również reklamować aukcje wasze lub waszych znajomych.

P.S. Chcesz wspomóc nasze forum ? Nie masz jeszcze konta na allegro? Zarejestruj się! :

====> Rejestracja na allegro <====
 
 
Google 

Wysłany:    Reklama Google





_________________
 
 
BOSS
User


Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 17
Skąd: z nieba
Wysłany: 25 Kwiecień 2006, 16:28   

http://www.allegro.pl/ite...a_rl_mapa_.html





http://www.allegro.pl/ite...o_bohatera.html

sillenthil1:opisz te aukcje bo nie wszystkim chce się walić w ciemno :wink:
 
 
silenthill1
V.I.P.



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Kwiecień 2006, 14:38   

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=100935825
wymysłowy gameboard:D
 
 
BOSS
User


Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 17
Skąd: z nieba
Wysłany: 29 Kwiecień 2006, 23:06   

a tu kolejne moje aukcje związane z grą TIBIA

http://www.allegro.pl/ite...a_rl_mapa_.html


http://www.allegro.pl/ite...o_bohatera.html
 
 
@Merolix 
Administrator



Wiek: 27
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 463
Wysłany: 2 Maj 2006, 22:00   

http://www.allegro.pl/item101917577.html =>> to mój Sony Ericsson k700i. Może ktoś zechciałby kupić ?
_________________




 
 
Oskar071
V.I.P.



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 226
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 31 Maj 2006, 21:41   

Mam do sprzedania sony ericsson K700i, telefonik jest w bardzo dobrym stanie wizualnym i idealnym stanie technicznym, sprzedaje go bo mam na oku SE W810i. telefonik wystawilem na allegro, oto link do aukcji: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=107141042
cena telefonu to 500zl.
oprocz telefonu oraz wszystkich zeczy jakie sie dostaje przy zakupie w salonie dorzucam jeszcze kabel do przesyłania danych z tel do komp, baterie 1900 mAh oraz nowiutki środek obudowy.

=>Dodatkowo w telefoniku są takie gry jak np:
Worms 2, ADN1 basketball, colin mcrea rally 2004, fast and furoius 3D, golf club 3D, prince of persia, splinter cell - pandora tomorrow, V-rally 3D, worms 2, 2005 real football, 2006 real football

=>Orazoraz teledyski:
50 cent - 21 questions/how we do/just a lil ; maciek super mix (co sie stało)

=>pare smiesznych filmików oraz duzo dzwonkow w formacie MP3
=>troche motywów
=> takie aplikacje java jak np:
alkomat, handy kompas, mapa polski, słownik angielsko-polski i na odwrót , wzory matematyczne, mini excel

Pozdrawiam i mam nadzieje ze kogos zainteresuje kupno moje telefonu

W razie jakichkolwiek pytań piszcie na forum lub na gg: 7428090
_________________
"...Let The Music Take The Chance ... Let The People Dance..."
 
 
 
kolo
User


Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 22
Skąd: Szczecin
Ostrzeżeń:
 8/3/6
Wysłany: 4 Lipiec 2006, 22:31   

No To prosze zobaczcie To :lol2: Może to nie aukcja ale warto zobaczyć !!
1. Koleś, który wysyłał ziemniaki zamiast towaru :lol2: http://www.allegro.pl/show_user.php?search=chodyk1

2. Koleś 217 negatywów :lol2: http://allegro.pl/show_user.php?search=studio-2

3. I Teraz Koleś co ma ponad 60 tysięcy punktów w tym 1873 negatywy, ponad 121886 pozytywów i prawie 1533 neutralnych. :lol2: http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1331662
 
 
~Piechu
Friend
GSM Master



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 614
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: 5 Lipiec 2006, 22:18   

Ale Typ :lol: :lol:

Kabel dotarł lecz nie dziala... plyta na ktorej mialy byc dolaczone dodatki do komorki typu gry java tez ich nie bylo (plyta bylo pusta ) ;/

To jset najlepsze :lol:
O tym drugim to wole nic nie mówic bo nie mam słów na takich ldzui...ciekawe czy siedzi w pace.
_________________

 
 
killerusik
V.I.P.



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 206
Skąd: z netu :)
Wysłany: 28 Sierpień 2006, 12:02   

http://www.allegro.pl/ite...k700i_nowa.html

kompletna obudowa, wszystkie gumki i przyciski :)
_________________
Let yourself go!
 
 
 
Masterek
User



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 56
Wysłany: 29 Sierpień 2006, 18:13   

ale droga kupilem taka sama za dwie dyszki w sklepie na miescie ;p
_________________
zza rogu
siemensMc60 --->Sony EricssonK700i
 
 
ZBYCHU
User
PIJOK ŚLĄSKI


Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 5
Wysłany: 30 Styczeń 2007, 19:34   

ja moze tez telefon wystawie tez mam k700i
 
     
zaplutek
User


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 5
Wysłany: 21 Luty 2007, 14:41   

a te baterie z allegro sa dobre ? bo oryginalna to do ncizego sie nienadaje
 
     
cegou 
User


Wiek: 32
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 1
Skąd: EuDeZeT
Wysłany: 16 Listopad 2007, 13:52   

witka. Chce to kupic kumplowi na urodziny.... Myslicie że sie nada? :grin:
http://www.allegro.pl/ite...a_prezent_.html
 
     
s0-Vicky 
Moderator
The Evil One!


Wiek: 28
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 189
Skąd: Pabianice /k. Łodzi
Wysłany: 16 Listopad 2007, 15:59   

cegou, sam bym coś takiego z chęcią chciał dostać. :)
_________________
Pozdrawiam s0-Vicky ;)

Sony Ericsson K700i 0Wn3r



 
 
     
WhiteG
User


Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5
Wysłany: 17 Listopad 2007, 09:29   

Heh. Wygląda jak radioaktywna :D
 
     
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Nieoficjalny support phpBB2 by Przemo

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 10

Centrum Sony Ericsson cse24.net - darmowe komponenty, loga, dzwonki, motywy, tapety, aplikacje i gry Java na komórkę

Inne strony:

Wkłady kominkowe, kominki, piece kominkowe wolno-stojšce, akcesoria do kominków

Katalog artykułów, web-news24.eu , artykuły reklamowe, Jacquet-Polska.pl, Aktualnosci-24.pl, artykuły tematyczne ukcs.pl.

Forum GSM, dzwonki, telefony.
Darmowe pozycjonowanie - najskuteczniejszy system Linkme.pl