Centrum Sony Ericsson - forum SE K700i, darmowe loga, dzwonki na komórke, motywy, tapety, aplikacje i gry Java| Strony branżowe: tonershop.pl, tusze, folie do faksów



   
 
Centrum Sony Ericsson  Strona Główna

 Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
Infernal
Autor Wiadomość
+Rybandy
Uploader :)
Seryjny samobójca



Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 51
Wysłany: 31 Marzec 2007, 08:12   Infernal

Witajcie.
Zostałem szczęśliwym posiadaczem gry Infernal i muszę przyznać, że zostałem mile zaskoczony.
Oprawa dźwiękowa jest prawie doskonała, muzyka dobrana do atmosfery, gdy pojawia się wróg muzyka przyspiesza, gdy go zabijemy- zwalnia.
Grafice nie można nic zarzucić, jest po prostu piękna. Wszystkie elementy są dość realistycznie przedstawione, twórcy gry w niektórych miejscach nie wzięli pewnych rzeczy pod uwagę. Mówię tu np. o tym, że beczki w rafinerii nigdy nie są idealnie czyste i błyszczące, a te w infernal tak się świeca jakby je dopiero co z taśmy zdjęli.
Sterowanie jest w pełni konfigurowalne, każdy ustawi tak jak będzie chciał. Jednym z minusów jest tuwybór przedmiotu - trzeba przytrzymać wybrany klawisz i kółkiem myszy wybrać przedmiot, nie jest łatwo lornetkę zmienić na granat podczas walki.
Modele są w miarę dobre, postaczie dokładnie wykonane... jedno co mnie irytuje - taki drobny szczegół - płomienie. Otóż dajmy na to że pali się kosz na śmieci, ok, tak bywa, ale jak ten kosz przewrócimy na bok, to płomienie nie zmieniając długości ani nic przewrócą się razem z koszem i będa buchać w bok.
Nasz bohater jest wybrańcem diabła, toteż do używania swoich mocy potrzebna mu jest diabelska energia. Energia zmienia się na diabelską w ciemności i na niebiańską w świetle. Przy niebiańskiej energii jego moce nie działają, dają jedynie silniejszy ogień z karabinu czy dalsze rzucanie shariken (nie wiem jak to się pisze). Ciekawą sprawą jest to, że po zabiciu człowieka można wchłonąć jego duszę, odnawia to nam część zdrowia, energii i amunicji do broni, któą miał wróg(jeśli danej broni nie mieliśmy to ją dostajemy).
Nasz bohater jest również swietnym informatykiem i hakerem, w grze jest dużo elektroniki, komputerów, terminali, zamków kodowych, które nasz bohater wykorzystuje do walki. Pojawia się również znany z gier od dawna motyw bossów. Tutaj są oni otoczeni niebiańską barierą, strzelanie w nich nic nie daje, zazwyczaj trzeba znaleźć ciemny kąt i strzelić diabelską kulą.
Ogólnie gra wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie.

Dźwięk 9/10
Grafika: 9/10
Grywalność 8/10
 
     
Google 

Wysłany:    Reklama Google





 
 
 
@Merolix 
Administrator



Wiek: 27
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 463
Wysłany: 31 Marzec 2007, 09:04   


Infernal to rozbudowana gra akcji stworzona przez polskie studio Metropolis Software znane głównie z serii Gorky. Gracz wciela się w postać Ryana Lennoxa superagenta działającego w służbie jego diabelskiej mości, jest on piekielnym odpowiednikiem znanego wszystkim Jamesa Bonda. Piękne kobiety, szybkie samochody i oczywiście niewykonalne misje to chleb powszedni dla Ryana. Bierzemy udział w odwiecznym konflikcie między sekretnymi agencjami Dobra i Zła, stawką oczywiście są ludzkie dusze. Agenci Dobra szykują coś wielkiego, my musimy ich powstrzymać.

Główny nacisk położono na akcję obserwowaną w z widoku trzeciej osoby (TPP), do dyspozycji gracza oddano wiele typów broni, gadżetów i nadnaturalnych mocy. Możliwa jest także walka wręcz, przy jej tworzeniu wykorzystano technologię motion capture (przechwytywanie ruchów). Obok elementów charakterystycznych dla gier akcji, w Infernal występują także elementy znane ze skradanek. Przebieg gry jest liniowy, jednak w obrębie wykonywania misji gracz ma sporą swobodę.

Za wyświetlanie grafiki odpowiada zmodyfikowany silnik wykorzystany w Gorky 02, który zapewnia dużą płynność animacji nawet przy słabszych komputerach przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości grafiki, wykorzystującej technologię Pixel shader i post-processing.

W Infernal zaimplementowano także nową technologię AGEIA PhysX, która odpowiada za realistyczne odwzorowanie fizyki obiektów i ciał. Dynamicznie dopasowująca się do akcji muzyka, dodatkowo zwiększa atrakcyjność rozgrywki.

Cała gra jest utrzymana jest w lekkiej konwencji, z przymrużeniem oka nawiązująca m.in. do nieśmiertelnych filmów z agentem 007.



Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256MB (Geforce 6800 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista.







Tutaj macie poradnik do przejścia gry, jakby kogoś przystawiło:
Kod:
http://www.oxedion.com/index.php/download/ca6ce46914ac026e45f4e82343415d10
_________________




 
     
+Rybandy 
Uploader :)
Seryjny samobójca



Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 51
Wysłany: 31 Marzec 2007, 09:43   

oraz tutaj poradnik
http://gry.onet.pl/28060,1392785,1,artykul.html
_________________
Filmiki 3GP
Chcesz filmik z youtube.com, wrzuta.pl lub video google w formacie 3gp do swojej komórki? Pisz w temacie powyżej.

 
 
     
s0-Vicky 
Moderator
The Evil One!


Wiek: 28
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 189
Skąd: Pabianice /k. Łodzi
Wysłany: 9 Maj 2007, 07:54   

A już myślałem, że to gierka na k700i :grin:
_________________
Pozdrawiam s0-Vicky ;)

Sony Ericsson K700i 0Wn3r



 
 
     
Tsubasa-pl 
User



Wiek: 24
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 60
Skąd: Wąbrzeźno
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 22 Lipiec 2007, 08:33   

Jakoś mi sie wieżyc nie chce że Polacy takie gry umieją tworzyć :grin:
_________________
Gość Hasło do plików to www.sek700i.abc.pl
 
 
     
+PępekŚwiata 
Moderator
dr. evil



Wiek: 26
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 117
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 22 Lipiec 2007, 13:17   

Dlaczego? Polacy robią bardzo dobre gry.
Call of Juarez, Two Worlds czy Wiedźmin, mówi Ci to coś? Są to świeże tytuły, niektóre nawet oficjalnie nie wydane, ale każdy czeka na nie z zapartym tchem mimo że są polskie.
Takie perełki się zdarzają, oczywiście pomijając maluch rejsery i syrenka rejndżery
_________________
Gość!
_._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.
1. Pamiętaj o regulaminie!
2. Nigdy nie wrzucaj dzwonków/gier/filmów w paczkach!
3. Nie wolno Ci też spamować!
_._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.


© analog :: 193.33.34.26:27030
 
 
     
Tsubasa-pl 
User



Wiek: 24
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 60
Skąd: Wąbrzeźno
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 22 Lipiec 2007, 19:39   

Oczywiście ,że słyszałem o tych grach ale nie wiedziałem że WIEDŹMIN to polska gra :razz:
_________________
Gość Hasło do plików to www.sek700i.abc.pl
 
 
     
paweeeel89**
User


Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 1
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 23:32   

Gra spox:)
 
     
sonyeryk 
User


Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: Łęczna
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 13:07   

nawet fajna
 
     
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Nieoficjalny support phpBB2 by Przemo

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 12

Centrum Sony Ericsson cse24.net - darmowe komponenty, loga, dzwonki, motywy, tapety, aplikacje i gry Java na komórkę

Inne strony:

Wkłady kominkowe, kominki, piece kominkowe wolno-stojšce, akcesoria do kominków

Katalog artykułów, web-news24.eu , artykuły reklamowe, Jacquet-Polska.pl, Aktualnosci-24.pl, artykuły tematyczne ukcs.pl.

Forum GSM, dzwonki, telefony.
Darmowe pozycjonowanie - najskuteczniejszy system Linkme.pl